Subject: FW: Elbiku külas Leesika kinnistu ristumiskoha ehitamise nõuded
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 16 Mar 2025 10:55:10 +0200

Tere,

Sooviks teada kas kõik nõuded mis siin kirjas väljastatud on samaks jäänud?

Lugupidamisega,

Kairi Neuhoff

Tel: + 372 562 43319

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, September 25, 2023 11:28 AM
To: Kairi Neuhoff <[email-masked]>
Subject: Elbiku külas Leesika kinnistu ristumiskoha ehitamise nõuded

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elbiku külas Leesika kinnistu ristumiskoha ehitamise nõuded

Registreerimise kuupäev: 25.09.2023

Registreerimise number: 7.1-1/23/17981-3.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.